Valla ben çok şey aldım bebeğime de kendime de dikkatli inceleyin satıcıyı yorumları aklınıza geleni sorun pazarlık yapın alın bence ☺️ bu yaz hamile abiyesi tulumu elbisesi çok fazla aldım iki kere giyip ben de sattım sonra bebişime daha dün astronot tulum aldım lcwda 680 lira bana kargoyla birlikte 170 liraya geldi mesela, bir de o tarz şeyler çok giydirlmediği için yeni gibiydi. yine eczacı bir hanımdan bebeğine kilosundan ötürü giydiremediği kıyafetleri aldım kadın sağ olsun yukamış ütülemiş yeni gibi göndermiş bir sürü de çorap koymuş yanına ☺️ ben olsam ben de aynısını yapardım anneler arası yardımlaşma gibi bir ortam var zaten. Yani ben sıfırını da alacak maddi güce sahip olduğum şeylerde bile temiz ikinci el tercih ediyorum artık çünkü hem ekonomik hem de çevreci geliyor bana hele ki bebek kıyagetleri tam israf geliyor çok kısa süre giydiriliyor çünkü