Selam kızlar ancak Fırsat buldum sizlere yazmaya. Benim kontrollerim Cerrahpaşada Peritonolojide yapılıyordu orada doğum yapacaktım hastaneye yatışımın yapılacağı gün özel bir hastanede doğum yapmaya karar verdim iyi ki de öyle yapmışım hem evime yakın bir hastaneydi hem de tabii ki devletteki karşıLama gibi olmuyor.
Planlı şekilde 35+5 te sezeryan oldum kızlar genel anestezi ile. ( Bebeklerden birinin gelişimi durmuştu o yüzden erken alındı) çıktıktan sonra iki gün çok fazla gaz sancım oldu onun dışında hiçbir sorunum yoktu bebişlerimden biri 1.800. Diğeri 2200 ile doğum Yaptım yedi gün küvezde kaldılar çok şükür hiçbir sıkıntıları yoktu sadece emme güçleri çok iyi değildi . Çok şükür şimdi evimizdeyiz bugün 12 günlük olduk merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim. Bu arada tek yumurta ikizleri lütfen hamileliğinizin tadını çıkarın olumsuz tüm konuşmalara kulak tıkayın. Doktorlar bana neler demedi bu çocuklar yaşamaz , bu çocuklara pek bel bağlama ,Her an aralarında kan alma olabilir bunun gibi bir sürü olumsuz şey ama ben sadece dua ettim hiçbirine kulak asmadım.