Dilefruz Az önce öyle bi hapşırdımki ses olarak değil ama şiddetliydi sanırım kasıklarıma sancı girdi kısa süreli. 10haftalık hamileyim sanki birşey saplandı bu normalmi sizce bi sıkıntıya sebep olurmu daha öncede kasıklarımı etkiliyodu ama bukadar değil
Seten Bendede öyle oluyorsu o haftalarca bebek büyümeye başladığı için ve kaslar gerildiğii için oluyormuş hapşururken ayaklarınızı yukarı kaldırın yada kendinize doğru çekin ozaman canınız acımıyor