Doğum yaptım bebeğim 14 günlük oldu bile ama çok zorlanıyorum 😔 annem yanımda olunca rahatım ama görüyorum oda yoruluyor bazen eve gitmesi gerekiyor gittiği gece psikolojim bozuluyor cocuklar yemiyor ağlıyor sızlıyor . Tuhaf yanı bazen ağladıklarında duymuyorum en cokda bu korkutuyor benı