Beybix Kızlar 10.haftadayı bitirdim midem başından beri hazımsızlık yaşıyorum hiç sindiremiyor ne yesem rahatsız, yemiyorum yine rahatsız ve inanılmaz bulantı bağırsaklar da aşırı gaz ve kabızlık sizler ne yapıyorsunuz?
Bebekdelisi Beybix 19 hala öle sabah alsam kefir bıde yemeklere kımyon koy cnm 3 gebelıgımde 9 ay gaz vs cektım
dlrytskn Bende 11 haftalık hamileliğin başından beri böyleyim kabızlık gaz şişkinlik hazımsızlık ne yapsam işe yaramıyor akşam yemeğini hafif ve erken vakitte yersem biraz rahat ediyorum en fazla😣
Beybix dlrytskn bu kez gece acıkıyorum canım onu da denedim bu kez de mide boş bulantıdan duramıyorum ben
ysfysr Ah ah hamileliğimin başından beri aynıyım🥺34 haftalık olduk ama ben hazımsızlık yüzünden aç dolaşıyorum 😢 Sanki bebeğimi besleyemiyorum gibi hissediyorum..Allah bizim gibi olan annelerin yardımcısı olsun🤲🏻
Beybix ysfysr bende yiyorum az az sanki iki porsiyon yemiş gibi şişiyorum, üzülüyorum ama Dr boşver bebek senin kemiğinden alır kasından alır seni sömürğr ama o yolunu bulur sen kendini düşün diyor ama işte insan düşünmeden edemiyor seni çok iyi anlıyorum canım
Beybix Bebekdelisi kefiri de denedim canıma özelliklr ara öğün olsun sindirime de belki iyi gelir diye ama o da çok şişirdi midemi