Yaz gebeliği geçirdim şuan 31. Haftadayım.Yaz boyunca denize de havuza da girdim.Fakat havuz bize özeldi 6 kişi kullandık büyük otel havuzu gibi değildi.Herhangi bir enfeksiyon yaşamadım.Doktora sordum öncesinde girip çıktıkça mayonu değiştir üzerinde ıslak ya da nemli bekleme dedi.Dikkat ettiğin sürece ve enfeksiyon yatkınlığınız yoksa çok rahat şekilde girip çıkabilirsiniz hatta yüzmek bebişler ve gebişler için çok sağlıklı bir fiziksel aktivite:)