neseligunler Selam arkadaşlar 24 haftalık oldum,ilk üç ay folik asit kullandım,daha sonda doktor hiç vitamin yazmadı değerlerin iyi dedi ama çevrem de gebeler hep kullanıyor vitamin ya da kan ilacı acaba extra vitamin istemelimiyim endişeleniyorum 🥹🙏
hemsiree neseligunler kanlarınıza düzenli olarak bakıyor mu ? bana da demiri geç başlamıştı değerlerim iyi diye ama haftam ilerledikçe düşmeye başladı ilaç takviyesine geçtik
sersss neseligunler benim de kan dışında değerlerim iyi olmasına rağmen vermişti direk 3.aydan beri kullanıyorum 7.aydayım