Bende bugün 38+5 😊 aynı şekilde bebeğin başı kanala girmiş ama açılma sancı nişan bile yok bende halsizlik bende de oluyor özellikle yemeğin arkasına elimi kaldıracak halim olmuyor şişkinlik bir yandan artık sanırım son günler ve taşıyamıyoruz kendimizi ☹️