Sedayznn bi tane 10lu bi tane 5li takım aldım geri kalan çoğu şey hediye geldi hala daha kıyafet geliyo zaten. Ama 5tane fln hastane çıkışı takımı var şuan onları değiştire değiştire kullanıyoruz. Bi de alt üst takım kullanıyoruz. Alttan çıtçıtlı zıbınların hepsi duruyo daha göbeği düşmediği için giydirenedik. Önden çıtçıtlı tulumlardan var 3-4 tane onlarıda kullanıyorum. 3-6 ay olanları daha yıkamadım dolapta ondan ne kadar var bilmiyorum