Huriye959595 Sezeryan doğum yapacağım, belden geçmeli korse mi omuzdan askılı olandanmı? Sizler aldınızmı? Aldıysanız linkini atar mısınız? Ve kaç kilosunuz kaç beden aldınız?
Huriye959595 Bakıp bakıp beklemeye geçiyorum bende, sadece belden olanlar kayıyor yukardan kıvrılıyor dedi arkadaşım. Bende tavsiye üzerine alacağım bekliyorum.
ma2022 Ben iki tane korse aldım biri owli’nin doğum sonrası korsesi diğeri de pentiden aldığım şortlu hem alttan destekleyen hem de beli saran kumaş korse