nevauraz Bana biraz eksik anlattınız gibi geldi, cinsiyet 14tte net olmayabiliyor benim 16da net değil, o yüzden söylemek istememiş olabilir ve o bekleyin diye cinsiyete değil alışveriş kısmına demiş. Doktorunuzun sizinle kişisel bi problemi olduğunu sanmıyorum, bu haftada cinsiyet için ısrar etmeniz de normal değil ne fark eder ayrıca detaylıya kadar net olmuyor zaten en geç 20 de öğreneceksiniz ne olduğunu, bence hem kendinizi hem doktorunuzu boş yere strese sokmayın 😊