Noname9492 34+3 olacağız vajinam genişlemiş gibi hissediyorum geceleri uyandığımda çatı ağrım oluyor zor yürüyorum doktorum en son kontrolde bebek aşağıya yaklaşmış ağrın olur dedi bu haftalarda erken doğar mı diye korku başladı😢
Ormanmeyvelii Noname9492 Hiçbir şey olmaz taa 28. Haftamda rahim kısalmasıyla başladı 37. Haftada sancı çıktı bir sürü ağrı çektim 39. Haftadayız şimdi gelmiyor. Psikolojik olarak kendini neye hazırlarsan o oluyor.
Dogukoo Noname9492 ben de erken dogumdan korkuyorum ufacık bel kasık agrısını sancı sanıyorum 31 oluyorum yarın makat geliş şuan aslında cok korkacak bişeyim yok ama işte napalım düşünecek şey bulamayınca kafamızı bunlarla dolduruyoruz 🤗 bebişlerimiz sağlıkla zamanlarında gelsinler inşallah
NurM1 Noname9492 eğer doktorunuz demediyse kendiniz olarak paniklemeyin bu stresi yaşatmayın kendinize insanın en çaresiz olduğu nokta bu ciğer geliştirici vuruldum şuan günde 4 defa doğum durdurma kasılmam olmaması için ilaç kullanıyorum her karnım ağrıdığında tuvalette dahi korkuyorum rahim ağzı kısalığım ve rahimin altında açıklığım var sağlıkla zamanında alalım hepimiz
Noname9492 Ormanmeyvelii doktorumda erken doğum riskin yok diyor çok şükür. kayınvalidem şimdiden gelip başımda nöbet tutuyor resmen bu tarz şeyler beni geriyor sanırım
Ormanmeyvelii Noname9492 Hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle yine de bol bol dinlen 36. Haftadan sonra yürüyüşe falan başlarsın
Noname9492 NurM1 Allah yardımcınız olsun inşaAllah zamanında gelirler minikler erken gelmek isterlersede sağlıkla gelsinler🤲🏻❤️