Kızlar 35.haftadayım herkes yürü hareket et uyuma uzanma diyor erken değil mi bunun için ilk gebeliğim etrafımdaki insanlar yabancı ailem yanımda değil eşimle yurtdışındayım kimsem yok 😔zor olacak benim için bu süreç biliyorum eşimde ilgisiz biraz neler yapmam lazım normal doğum istiyorum daha hızlı toparlanıp çocuğuma bakmak için Kimse olmadığı için kendi kendime yapacam yetecek miyim bilmiyorum stresteyim