Deletedmom_2 Merhaba kızlar hamileyken ipek kirpik yapiliypr mu? Hayatimda hiç yaptirmadim 🤣🤣 kirpikleri döküyor mu?
Deletedmom_2 Ipeksu yaaa. Hamileyken de yapiliyodur demi sonucta yapistiriciyla yapiliyor. Pek makyaj yapamiyorum kusmalardan halsizlikten. Işimi kolaylastirsin diye yaptirasim var
Ipeksu Deletedmom_2 evet 3-4 aylıkken yaptırdım 7. Aya kadar kullandım sonra ağırlaştım bakımlara gidemedim döküldü
Deletedmom_2 TinyBabys ya kirpiklerim kıvrık düz değil zaten lifting etkisi bana çok yaramaz gibi geliyor. Yani amacım aslinda maskarali gibi görünsün. Şimdi halim olmuyor ya makyaj yapmaya sürekli. O bakımdan 🤓
Deletedmom_2 1yenianne boya gratiste amonyaksiz kokusuz bir boya var canim. Kimyasali cok daha az. Onu alip kendin boyayabilirsin canim kuafordense 🙏