Annemmm 84lerdeydi hecen hafta pzt ise 80 oldu alt sınırda suan ama ilk suyumu bilmiyorum arastırmaya yatıs bile verdiler ama yatmadm hergun armut yedim ne kdr faydası oldu bilmiyorum olsa azalmazdı herhalde die düşünüyorum ama ddgm gbi 27.haftadan beri subazlıgı gelişim geriliği nelerle ugrastırdılar gerilik yokms ck sukur perinatolojiye gittim bi kliniğe gittiği yere kdr gider bugun bile dogsa yasar hıc korkma dedi ıcım rahatladı 34teyim daha yeni 1 hafta bile dursa yeter 35te dogup kuveze girmeyen cok bebek var içini ferah tut haftan cok ii haftaya dogsa ztn skntı yok 38 oluyosun bu hagta dogsa gene öyle sag salim alırsın kucahına inş kendni de bebegnide uzme hıc