betul12f Kızlar yeni doğum yaptım sezeryanls 2 günlük bebeğim var sürekli uyuyor sizde de öyle mi Emzirip emzirmediği de tam anlamıyorum.Bir tutuyor memeyi tekrar emzirmek istediğimde tutmak istemiyor.
mysweetbabyy betul12f uyandırmaya çalışman lazım üstünü çıkar topuğuna hafif hafif vur uyumasına izin verme sarılık olur yeterli beslenmezse
Kleopatraa betul12f Topuğunu sıkarak uyandır ve emzir canım yoksa sarılık olur Allah korusun bol bol emmesi lazım şimdi..
betul12f Kleopatraa Ne kadar sürede bir emzirmem gerek hemşireler zaten midesi küçük falan diyor bende tam ne yapacağımı bilemedim
Kleopatraa betul12f Bebeğin kaç kilo doğdu bilmiyorum benim bebeğim 4 kilo doğdu canım doktor ve hemşireler biraz iri olduğu için kan şekeri çabuk düşer 1 saatte bir emzir dediler ona rağmen bebeğim hafif sarılık geçirdi maalesef.. Bence sende saat başı emzir hiç riske atma
Kleopatraa betul12f Bu seni biraz yorabilir canım ama sabırla yapmak zorundasın bu 10..15 günü atlat sarılık olmadan sonra düzene giriyor zaten emin ol.. Biz iki aylık olduk az çok düzeni oturdu.. Bir şekilde uyandırıp emzirmelisin
Dygnblc Sırtının ortasını ovalayın uyanır hemşireler hep öyle uyandırıyor bebekler doğduktan sonra da kendilerini belli bir süre anne karnında sandığı için sürekli uyku halinde ol aşı çok normaldir zamanla açılacaktır