Aysin_Tugrul ben de 35.haftamdayım lierac kullandım 5haftalıkken başladım. 2 tane 200 ml bitti, 3. Kutu yarım su an. Göğüsten başlayarak kasıklarıma kadar sürdüm hep. Şu an ayrıca frei öl diye bir yağ kullanıyorum watsons tan ya da kendı sitesinden alabilirsiniz. Lierac kremden daha güzel kokusu.