Güzel hamisler 40+2 de hastaneye sabah 8 de yatışım yapıldı ne suyum ne nişanım gelmisti hiç acikligim da yoktu sabah suni sanciyla basladik 3 saatte bir muayene ettiler açıklığı geçtim rahim ağzı aşağı bile inmemisti saat 2 ye kadar bekledik suniyi 40 damlaya en yüksek dozda çıkardılar ama ben bu sürede gram sanci hissetmiyordum sadece karnim sertlesiyordu ama bi sızı bile olmuyordu doktorum en son bebeği riske atıyoruz yeter artık dedi sezeryana aldılar ameliyathaneye güle oynaya girdim hiç.evham korku olmadı kendime hala şaşırıyorum çok pozitiftim doktorlar ebeler şaşırıyordu bana 14.30 da odamdaydim ve bebegim kollarimdaydi uyamdigimda bağıra bağıra agliyordum aşırı fazla ağrım vardı art arda narkotik agri kesici yapıldı 2 saat sonra yeni yeni kendime geliyordum soylenilenleri algılıyordum eşim annem bebeğimi çaldılar diye agladigimi anlatiyor😂😂 bebegim ilk gün mememi tutmadı sütüm de gelmedi bugün 3. Gün dün yavaş yavaş süt gelmeye başladı kesinlikle.biberon vermeyin sizede olursa biz siringayla mama verdik şimdi memeyi zorlayarak da olsa tutuyor ve sütüm aşırı fazla birini emzirirken diğeri akıyor sezeryandan korkmayın ben hiç istemedim ama kısmet boyleymis ameliyat günün gecesinde indim bahçede baya yürüdüm ertesi gün hiç.yataga girmedim kan değerlerim.vs çok iyi olduğu icin 1.5 günde taburcu oldum şimdi evimde yemegimi vs kalkıp yapıyorum çok şükür dikiş yerim estetik sadece ucu dik oturunca yanıyor onun harici hiçbir ağrım yok biraz uzun oldu kb 😋😋😋