Busel Ultrason sonrası kasıklarinizda ağrı oluyor mu? Bebeğimi görmek ve kalbini dinlemek için mecbur baktik üstten gozukmedi
Pijamaskeliler Busel 11.haftaya kadar aşağıdan muayne oldum oluyor tabi olmaz mı biraz da kasıyoruz istemsizce kendimizi
fatmaa37demi5 Busel bende de gözukmedigi için bebegimi alttan muayane ile görmüştük ama şükür hiçbir ağrı bir şey yaşamamıştım
Minigim38 Bende ölcü almak için yapmışlardı ilk girdiğinde acı oluyor ama hareket ettirdikçe alışıyorsun