Merhaba kızlar 25+6 hamileyim daha öncede ½ kez kanamam olmuştu doktorum kontrol edip bişey olmadığını hamilelikte normal olabileceğini söylemişti(çok şiddetli bi kanama değildi). En son iki hafta kadar önce doktora ilaç yazdırmaya gittiğimde bazı şikayetlerimden ötürü alttan kontrol etmişti ve herşeyin yolunda olduğunu söylemişti. Şimdi tekrar biraz kanamam olduğunu gördüm daha doğrusu çamaşırımda bişey yok ama idrarda ve peçetede az bişey kan vardı. Biraz da karın ağrım var açıkcası. Endişelenmem gerekirmi yani sizce hastaneye gitmelimiyim yoksa yarına kadar gözetleyip kontrol edip duruma göre mi hareket etmeliyim. Daha öncesindede doktorum demişti hani bi iki gün takip et eğer geçmezse tekrar gel diye ve o zaman başka kanamam olmamıştı.