ozlemmeses 2 gündür geçmek bilmeyen bel ağrım var geçtiğimiz cuma doktora gittim doktor herşeyin normal olduğunu kasım 16 da doğuma alacağını söyledi fakat son 2 gündür belim çok ağrıyo arada kasıklarımada vuruyor yalancı sancımıdır yoksa doğum belirtisimi kızlar ilk gebeliğim 😖
Mutlulugum ozlemmeses Aynisini yasiyorum, sahte sancilar. Doguma hazirlikmis. Benim dogumda insallah 12 kasim. Bu hafta cok agriliyim.
Kadze ozlemmeses bende 34+0 ım aksilik olmazsa 14 kasm gibi görünüo ama erkende olablr su azlıgından dolayı bel ve sırt agrıları kasılmalar cok normal doguma hazırlanıyormus vucut bazen dayanamıyorum bende ama dr bunların hepsi normal dio
ozlemmeses Dediğiniz gibi bu doğuma hazırlıksa 2 gündür hiç geçmiyo kızlar doğurana kadar böylemi gidecek artık?bel agrisi kasığa vurma felan sizde olduğunda kac gun suruyo?