ecemozen Kızlar normalde 13+3 ken randevum var. Ama tansiyonum düşük doktoruma bir görünmek istiyorum o yüzden kontrole erken gideceğim bir hafta. Cinsiyet belli olur mu
ecemozen Tubatgn benim de kontrolüm tam 13+3 e denk geliyordu ama 12+3 de gideceğim göstermezse gene bir hafta sonra giderim artık ☺️
Ela344 ecemozen kuzum o değişiyor mesela ben 15+3 haftalığım ama hala da göstermedi kimi bebek gösteriyor kimi bebek göstermiyor miniklerimizin keyfine kalmış artık ☺️🥰
Tubatgn ecemozen 2li testi ben demedim canım ama cinsiyeti 2li taramada öğrendim ben. Betada cinsiyet belli olmaz.