fatmaa37demi5 Kızlar kolay dogum olmasi için biliyorsunuz ki hurma çok öneriliyor. Sizler kacinci haftada yemeye başladınız acaba. Araştırdıgim da bazı yerde 36 bazı yerde 38. Haftadan itibaren yazıyor ama emin olamadım. 37+2 deyim
Ayse3400 fatmaa37demi5 7 taneyi 2 bardak suda kaynatın 10-15 dk sonra için hurmalarida yiyin sonra ben öyle yapiyorum ☺️
Irem88- fatmaa37demi5 37 de başladım doktorum günlük 8 tane ye dedi ama ben anca 4 tane yiyebiliyorum dişlerimi sızlatıyor😅
Ebuli3454 fatmaa37demi5 canım aktara gittim ben dün hurma yerine taze ananas yemeyi daha çok tavsiye etti ananasın içinde bir madde varmış adını söyledi unuttum rahim duvarlarını yumuşatıp inceltip doğumu kolaylaştırıyormuş ben 3 gündür yiyorum son haftam zaten 40 olmaya 6 gün var ama yine de yiyorum
Minikmom Ben 37den sonra basladim doktorum günlük 2 3 tane dedi sonraki haftalar 1 tane arttı 40 haftalik olduk 6 tane yiyorum suan 😵💫🤣
fatmaa37demi5 Gmzbiri bende şimdi toplu olarak sipariş verdim internwtten daha uyguna geliyordu. 38. Haftada randevum var büyük ihtimalle ondan sonra yemeye başlarim