haklisinesracim Sonraki gebelikte rahimde delinme riski varmis, sonraki doğumlarında plasentanın rahim ağzına yerleşmesi ya da rahim duvarına yapışma riski varmis, daha sonra nor al dogum yapmak rahmi yirtabilirmis, ve en køtusude sezaryen kaynaklı olarak rahim içi yapışıklıklarına neden olduğu için kısırlık sorununa yol acabilirmis :/