Merhaba canım anneler, ben ikinci bebeğime hamileyim ilki 11 aylık. Çok yorucu ve depresyon içinde geçiryorum resmen bu hamileliğimi. Cocuguma bakmaya halim yok, hiç bişeyden mutlu olmuyorum, moralim hep bozuk bebeğimin burnu tıkalı bir de şuan, uykulaarı çok düzensiz diye uyku eğitimine başladım ama şuan ertelemek zorunda kaldım burnu çok kötü tıkalı, serumfizyolojk sıkıyorum çekiyorum ama bana mısın demiyor yine doluyor hiç bişey anlamadm, uykusundan burnu dolu oldugu için uyanıyor hep. Bana bir yardımcı olun burnunu nasıl açabilirim:( zaten her şey zor geliyor bir de böyle ekstra durumlar olunca kendimi böyle çaresizliğin içinde hissediyorum, hiç bişey yapasım yok. Diğer hamıleliğimde hiç böyle olmamıştım:(