Kkync malesef öyle 3 gün sonra bunları napcaz diye kenar köşeye tıkıştırmaya başlıcaz bende ne kadar dikkat etsemde ya şimdi buna ne gerek vardı dediğim şeyler aldım hatta eşim heveslenip bana hamile yastığı almıştı 4 aylıktım o zaman dedimki ben napcam bunu!?!? Hadi çok harika olsun bilmem ne ben 3 sene hamile olmicamki geri iade verdim çok lazım olursa evdeki bütün yastıkları toplayıp yığıyorum etrafıma :))