6+3 haftalık hamileyim doktor bugün kalp atışını dinledi sonra kese etrafında kanama alanı var dedi büyümemesi için Progestan verdi bu durumda neye dikkat etmeliyiz ilaçla geçiyor mu sorun oluyor mu geçmezse keseyi etkileyip kalp atışını durduruyormuş öyle dedi😑tavsiye ve bilgileri olan var mı? Bir de öğretmenim 24. Haftya kadar nöbet tutmamak için doktorum rapor gibi bir şey yazdı tutmayan var mı bu şekilde?