32 hafta olduk Nst çekildi bugün her kontrolümüz de bebeğimiz tersti döner diye bekledik aslında ama bugün tekrar baktık ,kafa bölgesi yukarda hâlâ, sezaryan olacak dedi doktorumuz ,sağlıklı bir süreç geçiriyoruz herhangi bir sorun olmadığını söyledi 10 gün sonra tekrar nst çekilecek.