benguuusk doğum yapalı 2 ay oalcak. Hala göbek duruyor. Her zaman zayıf biriydim. Hamielikte 11 kilo almıştım. Çok kilo almamıştım zaten. Hamilelik öncesi kiloma hemen döndüm fakat göbek duruyor. Sarmadım korse kullanmadım. Bilimsel olarak korsenin çok da işe yaramayacağını biliyorum. Spor yapmak o kasları güçlendirmek sıkılaştırmak lazım. Ama güzel haber şu ki siz de benim gibiyseniz pantolonlarınıza gireceksiniz. :) biraz marşmelov gibi olacak karnınız ama pantolonun içine sıkışıp sığacak😅 eski pantolonlarıma basenlerim genişlemişti ondan dolayı giremiyodum ama bir haftadır girebiliyorum artık. Sanırım zamanla o genişlik geçiyor. Ama göbeğim eskisi gibi dümdüz değil.