33+4 günlük hamileyim 31. Haftadan bu yana erken doğum riskim var ve progestan kullanıyorum fitil olarak . 3 gündür kullanmaya başladım kullanmaya başladıktan sonra kasıklarım da adet sancısına benzer sancılar olmaya başladı . Tedirgin oluyorum ister istemez ve karnım iyice aşağı indi resmen doğuracam hissediyorum. Benim gibi bu durumu yaşayıp 37. Haftayı görebilen var mı ?