benimmdunyamm Gerçi benim bebeğim ben dikkat etsem de aşırı gazlı etmesem de ama kabızlık sorunum var zaten ilaç fayda etti duphalac şurup ama tekrar kabız oldum acı yesem bebeğe gaz yapar mı