Nurcanbulut 23+4 haftalik hamileyim bi kaç gündür çok fazla karin agrim sancim ve lekelenmem var aynı durumu yaşayan var mı acaba
Kedilitazeanne1 Nurcanbulut lekelenmeniz varsa derhal acile görünmenizi tavsiye ederim. Hiç bir lekelenme normal değildir ihmal etmeyin
Cgdm34 Nurcanbulut acıle yada kendıne doktoruna gıtmen yerde burda soruyorsun ya pes dogrusu gerckten!!!
mylittlebabym Canım benim aynı durumu yaşayan varsa ne olacak? O doktora gitmediyse sende mi gitmeyeceksin? Lütfen artık her sorunda başkasının başına gelmiş mi bunu merak etmek yerine doktorunuza danışın hastaneye gidin lutfen ya.
Nurcanbulut Gitmedigimi nerden biliyorsunuz acaba ? Meraktan değil aynı durumu yaşayan var mı diye soruyorum beni yargılamak yerine önce üstünüze vazife olmayan şeylere yorum yapmamayı öğrenin!