gbdl2023 biz istesek te dönemem benim daha önce 3 kaybim.var korkuyoruz zaten baştan beri bana yasaktı 12.haftada basla dedi işlerini yapmaya 1 2 kap yemek yapip ortayı süpürürdüm akşamları yürümeye başlamıştık bacaklarım çok agrio varisler de çıktı 3 kez de avm gittim bin pişman oldum peşine böyle şeyler oldu sonuncu avm gittitgimde o
kayınpeder yemek ısmarlamıştı o akşam eve geldik gece kan geldi gittik ole öğrendik kisaldigini ilk defa büyüdük digerlerini 2 aylık kalbi duruyordu o masalara korka korka yatıyorum aylardır daha yeni cocuguma bakabiliyorum eşim diken üstünde gece bile wc gitsem peşimden kontrole gelio bi yerim ağrısa aa desem hemen çabuk yat bölgeyiz kardeşim gidince de eşim yapacak yemekleri annem gelene kadar yatacağım yine 🙄