Smyye_ozkynk 21+2 deyim bende. Zaman zaman oluyor.. çok kustuğum zamanlarda fazlaca oluyordu doktorum magnezyum verdi. Her sabah hala kullanıyorum. Çok kasılma hissettiğim de kullanmam için de çiğneme kalsiyum kapsülü vermişti.☺️