sevda_ak Feyza-nur mysweetbabyy Çocukların gelişimi üzerinde bi etkisi var mı sizce verenlerin çocukları daha mı iyi gelişiyor sinir ediyorlar beni gerçekten 6 ay verilmez dedikçe
Feyza-nur sevda_ak hayır tabikide bebeklerin gelişimine katlı olsaydı tüm doktorlar verin derdi kimse bu vebale girmezdi mama içer bebeklerde erken başlanabiliyor oda mama içtiklerinde
mysweetbabyy sevda_ak ne alaka su ile gelişimi aksine daha az gelişir minicik mideyi su ile doldurunca beslenmez cocuk
sevda_ak mysweetbabyy Feyza-nur vicdan azabı çektiriyorlar vermiyorum diye resmen çok sıcak yaniyodur sadece bi damla ver falan filan çok canım sıkılıyor. Biraz da zayıf bebeğim daha çok canım sıkılıyor bu sefer
sevda_ak Feyza-nur mysweetbabyy etkilenmemeye çalışıyorum ama elde değil sağolun moral oldunuz bana. Peki ek gıda döneminde veya 1 yaş sonrası boy kilo gelişimi için bi öneriniz tavsiyeniz var mı ?
sevda_ak UmAlya vermedim ben ya dr vermeye gerek yok diyo yaz kış fark etmez anne sütü onun yerine geçiyor diyor
Hunilininbirii Doktor havalar çok sıcak emzirdikten sonra 1 kaşık ver dedi ama vermiyorum zaten anne sütünden yeterince alıyo doktor değiştirdim çişli bez sayısı günde 5i buluyosa verme dedi