Aylin355 Serraee Siz istediğinizi yaptırabilirsiniz, ben araştırdım öğrendim küçücük bebeğime saf glikoz yüklemesi istemiyorum , gerisi size kalmış
Serraee Aylin355 canım ben yaptırıp yaptırmamayı sormuyorum ki basit yollar nedir ve eger varsa doktorlar neden bizlere bu yolları seçtirmiyorlar diye sordum
Aylin355 Deletedmom_8 6 sene okuyan doktora değil, okuyup profesör olmuş bir doktorun söylediklerine güveniyorum haberiniz olsun
Deletedmom_8 Aylin355 Canan Karatay heralde bahsettiğiniz profesör 😂 onun sözlerine güveniyorsanız umarım sağlık için yaşanılmasını istediği gibi de bir hayat yasıyorsunuzdur. Madem çok güveniyorsunuz
Papatyaa_01 gkbyza tabiki bebeğin sağlığı daha önemli ama bilemiyorumki yinede öncesinde bi açlık tokluk ölçtürüp doktorunda kararına göre yaptırmayı düşünüyorum ☺️
gkbyza Papatyaa_01 ben de öyle yaptım düzenli aralıklarla şekerimi ölçtürdüm. Ama şu kafadan çıkması lazım insanların “ şeker testi yaptırmak istemeyen bebeğini düşünmüyor, onu kaybetmeyi göze alabiliyor” çok yanlış yorumlar bunlar. Yaptırmak istemeyene cahil gözüyle bakılmaması lazım. O zaman önermeyen profesörlere de cahil desenize?
Aylin355 Deletedmom_8 Sağlık için yaşanılması gereken önerdiği hayat zararlı mı diyorsunuz yanılıyor mu yani? 😂 Sizin iradenize sahip olmamanız yemeyin dediği şeylerin zararlı olmadığı anlamına gelmiyor, keşke neyi savunduğunuzu bilseniz
Deletedmom_8 Aylin355 irademe sahip olmadığımı nerden biliyorsunuz acaba 😂 ? Sizde keşke ne demek istediğimi anlasanız.
Aylin355 Serraee Benim kadın doğum uzmanım şeker yüklemesini ailede genetik şeker yoksa önermiyor, sebebini bu şekilde araştırdım, sizde doktorunuza sorabilirsiniz, ayrıca Googlea da gebelikte şeker ölçümü yazarak kolayca öğrenebilirsiniz, bu kadar basit
Serraee Aylin355 Docent ve saglık bakanından ödül almış mükemmel bir doktorum var ailede genetik şeker degil bebegin kilosu haftasından fazlaysa bütün doktorlar şekerden şüphelenir ayrıca google dediğiniz bir çöp konteynırı.Demek ki doktorlar bu kadar basit bilgiyi bilmiyorlar o da onların eksiği artık.
burcak52 Deletedmom_8 😂😂 ben de bunu hiç anlamayacağım. Doktora güvenmiyorsan, kontrole dahi gitmemen verdiği hiçbir ilacı vs. kullanmaman lazım. Hepsini yapıyorlar ama iş şeker yüklemeye gelince doktorlar ne bilir! E evde doğur o zaman. Doğum daha riskli. Çağır HappyMom’dan birini o doğurtsun.
Deletedmom_8 burcak52 öyle vallahi şaka gibiler 😂 burda şöyle böyle zararlı diyenlere inanıp yaptırmayanlar var. Bide dediğiniz gibi doktorun her dediğini yapıp verdiği her ilacı içip iş şeker yüklemesine gelince ama Canan Karatay şöyle şöyle diyor yaptırmadım diyenler çıkıyor. Eee madem öyle 9 ay ona git muayene ol o doğurtsun seni ona daha çok güveniyorsan.
Serraee burcak52 cok mantıklı kız zaten kafalar bi milyon kese şeklinden cinsiyet tahmini yaptıranlar da gitsin tam olurlar😀
neseligunler Papatyaa_01 Ben geçen hafta yaptırdım,mecbur kalmasam yaptırmazdım, bebeğimin karnı büyük olunca şeker olabilme ihtimaline karşı yaptırdım tabi tercih meselesi ama çok bir zararının olduğunu da düşünmüyorum açıkçası yaptıran çok insan var
Aylin355 Deletedmom_8 ne söylemek istediniz çok merak ettim, bir tavsiyesine uymuyorsak diğerine de mi uymayalım, hmm doktor hamurişi yemeyin diyor ama ben yedim o zaman diğer söylediğini de ciddiye almiyim. Bu nasıl bir mantık sizi biraz okumaya davet ediyorum ağır saçmaladınız, bu kadar cehalette fazla kusura bakmayın
Deletedmom_8 Aylin355 ne kadar da ön yargılı bir insan 😂 okumadığımı, cahil olduğumu, iradesiz olduğumu iddia ediyor beni hiç tanımadan. Önyargılarınız ve siz çok güzelsiniz cidden 😂 bence cahil olan sizsiniz. Ne demek istiyoruz anlamamakta ısrar eden. Şahsen sizin gibilerle münakaşa etmiyorum. Burda destansı bir şekilde yazsam da okuduğunuzu anlamakta problem yaşadığınız için yine demek istediğim şeyleri anlamayacaksınız. O sebeple size ve önyargılarınıza iyi günler dilerim.
Aylin355 Serraee Ee haftası fazla değilse yine de şüpheleniyorlar mı, benim doktorum da önermiyor napalım şimdi. Hadi doktorlarımızı kıyaslayalım bakalım hangisi haklı,bütün doktorlar aynı şeyi söylemiyor sizinkinden eğitim alsınlar madem
Aylin355 Deletedmom_8 Ne kadar saçma bişey yazdığının farkındasın dimi, gidip biraz utanabilirsin çünkü ne yazdığını sende bilmiyorsun. Üzüldüm adına, ayrıca irade konusu belli tavsiyesine uyamıyor olmamız yanlış söylediği anlamına gelmiyor, umarım algınız biraz gelişir de anlayabilirsiniz
Serraee Aylin355 kilosu haftasından fazlaysa yazdım haftası fazla ne demek?benim öyleydi yaptırdım biraz yüksek cıktı diyete başladım ilaca gerek kalmadan düştü cok şükür yaptırmasam ilerlese ne olacaktı bunu nasıl göze alabiliyorsunuz?
Bybrs Papatyaa_01 benim canım ölçüm oldu çıkmadı suyum fazla oldu yükleme de cıktı perinotolajie ye kadar başka şehir gittim şeker den dolayı denildi diyet yaptım diyabet hemşiresi yardımci oldu eskisine bakarak şükür düştü