Merhaba arkadaşlar,Türkiye hastanesinde doğum yapan ya da yapacak olanlar var mı? Nasıl memnun musunuz? Ben özel bi muayenede takipliyim doktorum çok iyi normalde acıbademde yapacaktım ama sigortamızda sorun çıktı o yüzden Türkiye hastanesinde yapabiliriz dedi.Tecrübe eden varsa bilmek isterim?