Benim oğlumda 35 günlük doğduğundan beri ağlarken almıyor sanki sinirlenip kıpkırmızı oluyor.Ayakta biraz gezdiriyorum sakinleşince veriyorum tutuyor.Bazen de emerken hava yutuyor o zamanda almıyor gazını çıkartıp tekrar devam ediyoruz emmeye.Sakinken vermeyi deneyin