Sema42 38+0ız kızlar bayadan beri gerçi göğüs uçlarım böyle kabuk bağlamış gibi sert sert ama acımıyor yağ falan kullanıyorum ama normal mi yara olsa acırdı değil mi
berceste5155 Sema42 göğsünden akan süt kurumuş olabilir mi ben de 38+1 haftalığım bazen süt kuruyup kabuklanıyor
meleklerin_annesii Sema42 geçiyor endişelenme süt akmaması için kabuklanmış olabilir, doğumda açılır, kötü bişey değil yani ,
S1907 Sema42 bendede oluyo ama süt gelmiyo 27.haftadayım,ucu yara gibi değil sarı kabuk gbi,yani kuru bişey çatlar ya onun gbi kabuk oluyo,zeytin yağı ile uçlarını siliyorum dökülüyo bazen
Sema42 berceste5155 hayır benden hiç süt akmadı görünüşe göre kabuk bağlamış gibi ama neden olur veya geçer mi nasıl geçer bilmiyorum -_- yara kabuk bağlar ya öyle olmuş ama acı yok yani
berceste5155 Sema42 bende de çamaşırımı ıslatacak kadar süt gelmiyor az bir şey geliyor o da kuruyor ucunda çapak gibi oluyor sende de öyledir diye düşünmüştüm
Sema42 S1907 bende kahverengi kabuk gibi bendede süt gelmiyor yağ bende sürüyorum inşallah yara durumunu yaşamayız çok sıkıntılı olur diyorlar
S1907 Sema42 nemli kalırsa sorun olcağını sanmıyorum,haftada 1-2duştan sonra uçlarını pamuğa yağ döküp temizleyin bn artık öyle yapıyorum