Kızlar 33 haftalık gebeyim ama son günlerde acayip yorgunluk var sanki dünyanın işini yapmışım da hiç uyumamışım gibi sabahtan akşama kadar yatıyorum yine de dinlenmemiş oluyorum öyle çok iş de yapmıyorum ama çok yorgun hissediyorum kendimi siz bu durumla nasıl baş ediyorsunuz…???🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️