sunset_momy Kızlar bugüne kadar hep özele gittim. Sabah özeldeki doktoruma nst için randevum vardı uyuya kalmışım doktor da ameliyata gitmiş. Bana bi hastaneden nst Çek at dedi. Devlet aciline giriş yapsam nst çekiyorlar mıı
sunset_momy sunset_momy devlet takipli anneler yazın ki ona göre gideyim.kanuni Acilde nst çekmiyorlarsa boşuna gitmeyim Hiç devlete gitmediğim için takipli olduğum doktor da yok tedirgin oldum. Bi belirtim yok bel ağrısı felan ama bebek kakasını yer diye doktorum çok ısrar ediyor nst önemli diye.
_edakrsu22 sunset_momy evet yalan soyleyin işte karnım ağrıyor falan diye ama bilemedim şimdi kanunide sancın falan çıkar acilman vardır doğuma almasınlar sonra