Mrv06 31+4 kızlar düzensiz sancılarm oluyo kasılmalsr zaten varda sancıda giriyo baya hissediyorm kaslmalarn olmasj normal ama sancı normal mi
Naz1905 Mrv06 kasılmalar bu haftada başlar demişti doktorum ama sancı ayrı kasılma farklı bi durum doktorunuza danışın
Dygeymen Ihmal etme kuzum ben suan hastahmedeyim 33haftaligm kac gundr yoruluyorm diyedir deyip onemsemdgm bel agrilarm hafif karin agrim fln vardi dungece akintmda cok cok hafif leke suphelendm sabah besbucuktan beri hasthmedeym acilmam varmis
Mrv06 Dygeymen kaslmalarm zaten oluyo hatta aşahıya baskı yapıyo kaslmam oldukça 2. Hamileliğim bu bnm acaba açılma falan mı oluyo diye düşünmüştüm bide şimdi ikidir sancı giriyo belimden uzun sürmüyo ama sanırsn kemiklerimi ayırıyolar
Dygeymen Mrv06 olsun kalk acile git tatlim bende yoruldum ondandr deyip geciyodm simdi heran doguma alincak diye bekliyorm
Cbella Bu kasılma dediğiniz tam olarak nasıl oluyor bendede adet sancısı oluyor gün içinde ve geceleri 34e bugün girdi.Ama kasılma denen şey nasıl oluyor acaba karnımın bi yeri bazen şişiyor mesela bebek poposuyla karnımı geriyormuş gibi ki hep o bölgede oluyor bumu kasılma 😂
Mrv06 Dygeymen bnmki hafifde değil yaa bi giriyo kemiklerim sancıyo . İlk doğumum sezeryan o yüzden sancıyı tam bilmiyorm
Cbella Dygeymen peki bu adet sancısı sürekli yada sıkaıkmıydı benim bi 5-6 saat arayla kısa süre sancı vurup geçiyor endişelenmiyorum o yüzden ama ilk gebeliğim tecrübe sıfır tabi 😱
Dygeymen Cbella benimde ilk gebeligim canim ben bi kacgundr yoruuodm kendimi ona veriyodm cok inceden adet sancisi gibiydi bazen hic hissetmiyodm aksam idrardan sonra silinirken varla yok arasi bi lekelenmeyle endiselnp geldim