18+3 haftalık hamileyim hala mide bulantısı yaşıyorum. Doktorum ilk haftalarda ilaç (prilam) vermişti 1 ay önce bırakmamı söyledi fakat en fazla 2 gün içmeden durabiliyorum daha sonra yediğim her şey çıkıyor su bile durmuyor midemde.. böyle bi sıkıntı yaşayan var mı yada öncesinde yaşamış biri varsa nasıl atlattınız bu süreci ? 2. Trimester keyfini yaşamak istiyorum artık 🙏🏼🙏🏼