Babiii Merhaba emzirme sütyeni ve emzirme atleti ne işe yarıyor acaba almak zorunda mıyız çok gerekli mi
Burcu-2634 Babiii normal sütyenin önü açılmıyor mesela emzirye sütyeninin önü çıt çıtlı açıp kolay emzirmeye yarıyor googleden bak mesela resimlerine daha açıklayıcı olur
fatmaa37demi5 Babiii ben dagi den aldım şimdiden kullanıyorum çok memnunum. Sutyeni çıkarmadan önünde bi yeri var orayı açıp bebeği emzirebiliyosunuz çok büyük rahatlık bence
Bora5832 Babiii sporcu sütyenine de bakabilirsiniz aynı işlevi görüyor ben aldığımda fiyatları daha makuldu emzirme sütyenine göre
fatmaa37demi5 Gzm012 Şuan 150 tl olmuş fiyatı ama sık sık indirim oluyor dagi de yada kupon veriyolar
Senazeynep34 Ben ebebekten aldım. Desteksiz ama rahatlar. Bende şimdiden kullanıyorum cubku normal sütyen küçük geliyor 😊