31 haftalıkken bende nidicart verdiler 7 8 kez içtim heralde seruma takıldı sürekli 1 gün hastanede yatışım oldu nts de ara ara sancım cıkmıstı bide arada Bebegin kalp atışı zayıflıyordu 2 doz ciğer geliştirici vurdular şimdi evdeyim sancın agrın olursa gel dediler inşallah vaktinde dogarlar 🙏🙏kasılmalarım oluyor bebek hareketi sanki azaldı gibi yada sertlikten dolayı hissedemiyorum bilmiyorum 😔😔