elmaserkc21_ 30 haftalık olduk karnım gözüme kucuk geliyor acaba bebeğim zayıf mi doğacak yada sıkıntı mı var ki 27 . Hafta da doktor kiloya bakmak için erken dedi ne alakaysa korkuyorum
Durukn06 elmaserkc21_ 39 haftalık hamileyim ama karnım 5 aylık gibi bazen doktorlar bile şaşırıyor ama bebeğim gayet sağlıklı haftasıyla uyumlu vende çok takardım kafama ama artık umursamıyorum daha iyi çatlağımız yok 😂
DorianGray İç karnın geniş olabilir. Karnın büyüklüğünün bebek gelişimiyle çok bir alakası yok bence. Kocaman karnı olanların çoğunda normal kiloda çocuklar doğduğunu görüyoruz. Vücut yapısıyla alakalı da olabilir.
zizi1985 Karnım cook kucuktu.Doguma gıderken 6 aylık gıbıydı karnım.Belım uzun ona da baglıyorum.2.5 kılo dogdu☺️
zizi1985 Cok korkuyordum ben de sureklı neden karnım kucuk cocukta sıkıntı mı var acaba dıye dusunuyprdum