egemomss Sola yatıyorum sanki o tarafımı tekmeliyor,sağa dönüyorum yine aynı şey😂 Sizde de öyle oluyor mu,sanki rahatsız oluyor gibi😂
onelastgoodbyy egemomss evet canım o yüzden benim tabirimle"sağa yönelik veya sola yönelik yat" 😂😂😂 asla tam yan dönme hemen başlıyorlar dürtmeye içerden 🙃🙃
dilara1908 egemomss Yan yatınca daha iyi oksijen alıyormuş o yüzden hareketleri artıyormuş 😄 youtube da dinlemiştim
Sonikiuc egemomss tekmelemiyir resmen orada bir nokta bulup deliyor 😆 sabaha kadar bi sağa bi sola donuyorum. Tam uyuyakalıp geri uyanıyorum ki kendimi bazen sırt ustü buluyorum 🙉
egemomss onelastgoodbyy Evet evet bunu özellikle doktoruma soracağım😂 Zaten rahatça uyuyamıyordum içeride rahat etsin diye,şimdi hiç uyuyamayacağım😂
egemomss Yasmn_17 Hareket sıklığı ben sırt üstü yatınca daha çok artıyor. Sola gece yatınca vurmaya başlıyor.😂
Gizem0709 Sola yatıyorum gece uyanınca kendimi sırt üstü dönmüş olarak buluyorum 🤷🏼♀️ Sonra suçluluk hissediyorum ama bilmeden olduğu içinde elimden bir şey gelmiyo 🤔
egemomss Gizem0709 Bende de oluyor,özellikle sırt ağrım olduğunda sırt üstü yatmak beni rahatlatıyor. Yapacak birsey yok☺️
egemomss Sonikiuc Sırt üstü yatmamak bence imkansız. Uyurken bile farkında olmadan mutlaka dönüyoruz. Napalım ya😂😂
Umay255 egemomss Ayyy sonunda biri yazmış 🤣🤣 hangi tarafa dönsem orda bide ezilirmi birşey olurmu diye korkuyorum bey efendi keyfine düşkün