Miragee canım şimdi ben bildiğimi diyeyim sen kendin doktoruna sor benim ilk bebeğim 13 yaşında sezeryan şuan 34 +3 gebeyim agrım oluyor du normal geçer erken diye gitmedim kasılmak da tabiki en son şiddetlendi ciğer geliştirici vurdular nst ağrı cıktı Geçmezse sezeryan alırız dedi doktorum dediki eski sezeryanlarda yani ağrı erken haftada olursa rahime zararı var Ondan müdahale gerekir durmazsa ağrın dedi şuan eve çıktım uzun oldu ama ilkin sezeryansa ağrı önemli