Benim gönlümden hep erkek çocuk geçti. Hep oğlum olacak derdim. Ben tek çocuğum ve hep keşke abim olsaydı dermişim. Sanırım bundan ötürü hep erkek çocuk istedim. Hamile olduğumu öğrendiğimde kesin erkek dedim. Ama belirtilerim üzerine herkes kızın olacak dedi. Olsun sağlıklı olsunda bana fark etmez dedim. Kız erkek ne fark eder. Sonuçta evladım :) ama 2li tarama ultrasonunda bir öğrendim ki oğlum oluyor. O belirtiler, aşermeler üzerine cinsiyet tahmini tamamen hurafe hayatım. Ve bence hissediyorsun 🤩