Dünden beri kasıklarimda agri vardi bugun siddetlendi ishal oluyorum ve baya afedersiniz kustum karnim belim çok agriyor sanki basim dönüyormus gibi oluyor sıcak bastı 26+4 haftaligim neden boyle oldu normal mi korkulacak birsey var mi yasayanlar var mi yardimci olur musunuz?